П`ятниця
22.09.2017
16:07
Вітаю Вас Гість
RSS

Прилуцька ЗОШ І-ІІІ ст. №12

Реєстрація Вхід
Ознаки обдарованої дитини »

Єдина країна

Меню сайту

КРЦОЯО

Корисні посилання










Опитування
Чи подобається Вам наша школа?

онлайн-радіо

Форма входу

Друзі сайту
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Новини osvita.ua

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Карта відвідування

 

*Дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ;

*У ранньому віці здатні простежувати причинно -наслідкові зв'язки, робити правильні висновки;

*Легко справляються з пізнавальною невизначеністю, із задоволенням сприймають складні довгострокові завдання;

*Не можуть терпіти, коли їм нав'язують готову відповідь;

*Можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі;

     *Властиве надто розвинуте почуття справедливості;

     *Постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що „ не під силу", й у вирішенні деяких із них домагаються успіху;

*Для них характерні перебільшені страхи, оскільки вони здатні уявити собі безліч небезпечних наслідків подій;

*Надзвичайно схильні до немовних проявів почуттів, емоцій інших людей;

*Часто володіють екстрасенсорними здібностями;

*Негативно оцінюють себе;

*Більшість із них спить менше від своїх однолітків, вони раніше відмовляються від денного сну;

Існують критерії за якими можна визначити обдарованість дитини 
Обдарованими можна вважати дітей, якщо вони: 

-часто "перескакують” через послідовні етапи свого розвитку; 
-у них чудова пам’ять, яка базується на ранньому мовленні; 
-рано починають класифікувати і категорувати інформацію, що надходить до них; 
-із задоволенням віддаються колекціонуванню;

-мають великий словниковий запас, із задоволенням читають словники та енциклопедії, придумують нові слова і поняття; 

-можуть займатися кількома справами відразу, наприклад, стежити за двома чи більше подіями, що відбуваються навколо них; 
-дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ і не терплять будь-яких обмежень свої досліджень; 
-у ранньому віці здатні простежувати причинно-наслідкові зв’язки, робити правильні висновки; 
-можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі, вони буквально "занурюються” в своє заняття, якщо воно їм цікаве; 
-мають сильно розвинуте почуття гумору; 
-постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що не під силу; 
-визначаються різноманітністю інтересів, що породжує схильність починати кілька справ одночасно; 
-часто роздратовують ровесників звичкою поправляти інших і вважають себе такими, що завжди мають рацію; 
-їм бракує емоціонального балансу, вони часто нетерпеливі та поривчасті; 

 

У своїй діяльності я використовую творчі методи, які сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми: 
-повага до бажання учнів працювати самостійно; 
-вміння утримуватись в процесі творчої діяльності; 
-надання дитині свободи вибору галузі застосування свої здібностей, методів досягнення мети; 
-індивідуальне застосування навчальної програми залежно від особливостей учня; 

Друк сторінки

МОН України

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Пошук

Архів записів

Міні-чат
200

Соціальні мережі

"Гаряча лінія"

Педпреса

Новини педпреса